GÖTT HÄNG HELA HELGEN!!

Vilken jävla helg vi har haft i Falkenberg. Helt sjukt gött! Åkte ner i fredags med Britta och Elin lagom när grillen var varm och solen fortfarande stekte kom Axel, Markus, Klas och Filip. Vi hade en super bra kväll, det var gött häng som Filip alltid säger. Senare kommer Olivia, Fanny, Amanda och Isabelle. Efter en hyffsad sen kväll och god frukost drar vi oss mot skrea strand för att sola och bada och vi möter upp ytterligare människor. Även här, sjukt gött häng ;). Sedan är det tillbaka till Brittas stuga som gäller och ladda upp inför festivalen, vi är tillslut 21 personer. Förfesten hade inte kunnat bli så mycket bättre! Festivalen var också hur bra som helst även om det inte alls var som jag trodde. Vilken sjuuuukt bra helg vi har haft, jag älskar studenttider. Nu bär det strax av till Britta för att träffa alla brudar och fira nationaldagen. Senare iväg och fira mina små kusiner som inte är så små längre, tänk att dom fyller 12 idag. Ikväll hörde jag det ryktas om tältning vid skolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0