förbud är skit!

Okej jag som sa att denna gången gällde det verkligen. Jag har sjukt dålig karaktär, jag gillar mat för mycket helt enkelt. Dieten kan slänga sig i väggen. Två dagar klarade jag det sedan fick jag feber och grejer. Så nu har jag verkligen insett att det där med förbud inte är min grej, ett förbud får mig bara att vilja ha något ännu mer. Så slut med det!

När jag kom till jobbet idag så såg jag att jag blev månadens medarbetare i april. Sådant blir man verkligen glad av, fick dessutom ett presentkort på Åhlens vilket inte var helt fel. Så nu har jag fått det utmärkelsen två gånger! Igår var vi förresten i Varberg, och det har aldrig slagit fel där. Trots att det var lite folk på Oscars hade jag väldigt roligt.


Vårt vrålåk hem från flaket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0