Snart åker vi!

Efter jobbet igår åkte vi och tog ett nattbad, mycket trevlig afterwork det där. Somna nog inte innan kl tre innat och vakna vid 8 imorse och nu ska jag inte sova på hur länge som helst eftersom bilarna rullar mot landvetter redan klockan tre inatt. Men det gör inte så mycket, ser fram emot detta så jag håller på att spricka snart. Ska strax åka till Kinna och växla till mig lite Euro samt inhandla diverse nödvändigheter. Ska jobba ikväll också för den som vill veta men det är nästan bara skönt då slipper man bara gå runt och inte göra något samtidigt som man väntar..

Ha de bra här hemma, hoppas det blir regn så jag för en gångs skull kan få vara brunare än andra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0