Körde bil i en timma för att hitta rätt hus

Nu är det konstaterat för alltid. Det är faktiskt inte jag som har sämst lokalsinne i familjen. Jag skulle köra min lillasyster till en kompis som hon var hos första gången för två veckor sedan. Enligt Annie så hade hon själv full koll på vart vi skulle och beskrev vägen, men första försöket mot rätt destination misslyckades. Så även det andra. JAG KÖRDE BIL I EN TIMME FRÅN DET JAG BÖRJA TILLS JAG VAR HEMMA IGEN. Snacka om att ha ett kasst lokalsinne, att köra runt i Haby, Berghem & Desarehult på diverse olika värdelösa grusvägar är inget jag rekomenderar. Tur att jag precis fått mitt körkort och fortfarande tycker det är kul att köra bil och tur att bilen hade full tank.  


en bild på geniet själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0